04. apr 2019

PIMpoint Summit 2019

Den 4. og 5. april 2019 var Immeo med som Platinium Partner da Inriver afholdt årets PIMpoint Summit 2019. Mere end 1.000 personer deltog i eventet, som foregik i Slagthuset i Malmø.

Dagenes højdepunkter

Product Information Management (PIM) er styring af dine produktdata, for effektivt at markedsføre og sælge dine produkter på tværs af kanaler, og skabe den bedste brugeroplevelse som understøtter dine forretningsmål.

Temaet på året PIMpoint Summit 2019 var “Product Experience in the Age of the Customer”, og agendaen bød på spændende internationale talere og Key Notes. Robin Teigland åbnede med hendes indlæg om fremtidens værdiskabelse og Andreas Ekström​ inspirede med hans indlæg: Seven Ways to Own the World, hvor han satte fokus på om de udfordringer og muligheder som digitaliseringen skaber, og talte om mulighederne for dem som ønsker reel digital demokratisering i en tid med nye trusler og fake news.

Oticon fik prisen som Customer of the Year 2018, og Alfa Laval og Immeo løb af med prisen Customer/Partner Collaboration of the year 2018.

Tak til alle de besøgende, som kom forbi os på standen.

Vil du vide mere...

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os for at høre mere om vores arbejde. Her kan du læse mere om den løsning vi har udviklet i samarbejde med Oticon.

Kontakt os for mere information

Simon Aisen

Partner, Strategisk Rådgivning

+45 2222 0260

sai@immeo.dk