TAG EJERSKAB PÅ DEN DIGITALE PRODUKTOPLEVELSE

Dato:

22. oktober 2020

Tidspunkt:
8:30 - 12:00
Sted:
DI - Industriens Hus , København V
Pris:
Gratis
Tilmeld

LIDT OM DAGENS TEMA

Product Information Management (PIM) er i stigende grad kommet på agendaen hos danske virksomheder. Stadig flere digitale kanaler og hårdere konkurrence fra nye spillere stiller krav til kundeoplevelsen, hvor relevant information om produkternes egenskaber og kvaliteter kan findes effektivt og guide kunden på tværs af mange touch points.

PIM er både en teknisk platform og en forretningsdisciplin, som i praksis skal hente en masse data om produktet fra forskellige systemer, lokale regneark eller i hovedet på marketing og gøre produkter klar til digital marketing og salg i en sammenhængende og effektiv arbejdsgang.

Oplev en spændende formiddag med cases fra både Oticon og Rockwool, som allerede er godt i gang med udrulning af PIM og få inspiration fra eksperter til både business case og skabelse af resultater med PIM.

Arrangementet er et samarbejde mellem Dansk Industri og Immeo PS.

PIM seminar hos DI 240320