Filter

Webinar: Sådan styrkes et globalt brand

Immeo, Webinar, sådan styrkes et globalt brand, 29. september 2020
Dato:

29. september 2020

Tidspunkt:
kl. 10.00 - 10.45
Sted:
Webinar
Pris:
Gratis
Tilmeld

Falck, et af Danmarks stærkeste brands, har som en del af deres globale strategi netop lanceret en ny brandprofil. Den dækker på tværs af de forskellige forretningsområder indenfor ambulance, healthcare og roadside assistance.

Seneste initiativ er Falcks nye online univers, som samler hele organisationen på tværs af 40 lande og sikrer stærkt og forbedret indhold på tværs af alle deres digitale platforme. Den indeholder også effektive værktøjer til formidling og styring af brandprofilen.     

I dette webinar ”Sådan styrkes et globalt brand” d. 29. september, vil Falcks dele deres erfaringer fra deres rebranding og de strategiske udfordringer og behov det indebar.

Branding-bureauet Make står bag Falcks nye prisvindende brand, og de fortæller om udarbejdelsen og designet af brandet og hvad, der var vigtigt at fokusere på undervejs.

Immeo har leveret Falcks nye digitale platform, og vi giver derfor også vores indblik i de digitale platforme og den bagvedliggende Content Hub, der kan benyttes til succesfuldt at understøtte udrulning af digitale universer.

 

Agendaen for webinaret ser sådan ud:

10.00‑10.05  Velkomst v. Simon Aisen, Partner, Immeo  

10.05‑10.15  Introduktion til Falcks strategiske udfordring og behov for rebranding v. Kaspar Bach Habersaat, VP, Group Communication, Public Affairs & Corporate Culture, Falck 

10.15‑10.30  Rebranding af Falck – proces, fokus & design
v. Morten Brudholm, Strategic Director and Partner, Make
 
10.30‑10.45  Hvordan understøtter en Content Hub brandstrategien v. Adam Osbirk, Manager, Immeo

 

Du kan tilmelde dig dette webinar via nedenstående link senest den 14. september. Du er velkommen til at invitere relevante kontakter fra din virksomhed til at deltage.

Webinaret vil være på dansk. 

Hvis du har spørgsmål, bedes du skrive til Immeo marketing og kommunikation