Business · Technology · Consulting

Immeo søger resultatorienteret Service Manager

  • 08 februar 2018

Resultatorienteret Service Manager med ansvar for realisering af vores kunders digitale potentiale

Vi søger en Service Manager, som får til ansvar at sikre realiseringen af de digitale potentialer på tværs af vores eksisterende kunder. Du vil som Service Manager blive ansvarlig leder af vores Service Excellence team, som hjælper vores eksisterende kunder med digital forretningsudvikling og implementering af digitale koncepter.

Bliv et bærende element i et konsulenthus i vækst

Immeo er et forretningsorienteret konsulenthus i høj vækst. Vi har over de seneste tre år opbygget tætte kunderelationer til mere end 20 ambitiøse danske og skandinaviske virksomheder, som vi hjælper med digitalisering gennem levering af konceptstærke forretningsløsninger. Hos Immeo er vi mere end 40 engagerede konsulenter, som varetager digital rådgivning, udvikling, vedligehold og drift af vores kunders digitale løsninger. I rollen som Service Manager vil du blive ansvarlig for vores Service Excellence team, som servicerer alle eksisterende kunder med digital rådgivning, optimering, og udvikling af deres digitale løsninger.

Som Service Manager, vil dine opgaver primært bestå af:

  • Ansvar for den fortsatte positive resultatskabelse hos Immeos eksisterende kundeportefølje
  • Proaktivt sikre den løbende dialog med vores eksisterende kunder om nye muligheder og optimeringer i udviklingen af deres digitale løsninger
  • Bidrage til salgsprocessen med fokus på mersalg gennem digital forretningsudvikling hos eksisterende kunder
  • Sikre etablering af performancemåling og -opfølgning på aftalte forretningsmæssige, tekniske, og procesmæssige KPI’er
  • Sikre at vores kunder hele tiden har tilknyttet motiverede og kompetente konsulenter og udviklere, som en del af deres løsningsteam
  • Ansvarlig for løbende release planlægning, kapacitetsplanlægning og forecasting af opgaver og behov
  • Bære ansvaret for udviklingsopgaver på op til 500 timer, samt løbende service og vedligehold på kundernes digitale løsninger
  • Videreføre, forankre og udvikle Immeos Service Excellence koncept og processer
  • Gennemførelse af kundetilfredshedsundersøgelser
  • Indgå i lederteamet med vores øvrige Managers, og sammen med dem drive væksten af Immeos forretning

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du er proaktiv og selvstændig, og samtidig er en aktiv holdspiller i forhold til vores ambition om at skabe den bedste service til vores kunder. Du er som person omstillingsparat, kvalitetsbevidst og kan godt lide at blive udfordret i din dagligdag inden for forskellige digitale løsninger, teknologier og servicekoncepter.

Som person er du udpræget serviceminded og ansvarsbevidst. Du kan sætte dig i kundernes situation og møde dem der, hvor de er, for at hjælpe og rådgive dem bedst muligt. Du bevarer altid overblikket og trives med at løse udfordringer og levere værdiskabende løsninger. Du bruger din egen kreativitet og tekniske indsigt til at udfordre forretningskoncepter og bidrage med forslag til hvordan løsningerne løbende kan optimeres og videreudvikles.

  • Du har 4-6 års relevant erhvervserfaring, og en kandidatuddannelse eller tilsvarende
  • Du er kommercielt orienteret med et ønske om at udvikle dine kunders forretning
  • Du forstår at anvende Google Analytics på almindeligt niveau
  • Du kan lide at blive udfordret og lære, ligesom du gerne vil lære fra dig
  • Du arbejder struktureret og er løsningsorienteret
  • Du har teknisk indsigt, og forstå at skabe bro mellem forretning og teknologi
  • Du er ekstrovert og kan lide at kommunikere med kunder såvel som dine kolleger
  • Du taler og skriver dansk og engelsk
  • Du har et godt drive, formår at tage et selvstændigt ansvar og har lyst til at udvikle dig
  • Du har gerne kendskab til e-commerce eller ønsker at arbejde med dette fremadrettet
  • Du har kendskab til DevOps og/eller Scrum baseret teamledelse.

Vi kan tilbyde dig:

  • En aflønning der svarer til dit høje faglige niveau
  • Den bedste faglige sparring og et stærkt team i ryggen
  • En central beliggenhed i Trommesalen i centrum af København

Om Immeo

Immeo er et forretningsorienteret it-konsulenthus, der hjælper Danmarks mest ambitiøse virksomheder med at styrke deres forretning gennem teknisk velfunderede løsninger inden for e-handel, mobility samt kunde- og serviceportaler. Hos os kommer du til at arbejde med dygtige passionerede kollegaer, der sætter en ære i at levere værdiskabende løsninger til vores kunder. Vi løfter i flok, og derfor sidder du aldrig alene med de udfordringer der vil være, når du udvikler banebrydende løsninger.

Immeo er et ungt konsulenthus i stor vækst. Grundlaget for succes er dygtige og motiverede kollegaer, der får plads og tid til at levere høj kvalitet, innovation, samt personlig og faglig udvikling. Det får du hos Immeo. Du kommer til at sætte dit præg på en talentfuld og ambitiøs virksomhed. Hos os vægter det sociale højt, og derfor gør vi meget ud af at have det sjovt. Det skal være spændende og udfordrende at gå på arbejde, og der skal være plads til at dele oplevelser uden for arbejdstiden. Det sker når vi fejrer vores succeser på projektarrangementer, når vi går på fredagsbar og meget mere.

Vi har en fri og uformel omgangstone, og du kommer til at indgå i en organisation hvor vi har det sjovt, og hvor der er højt til loftet.

Vil du vide mere?

Ønsker du at høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Dennis Kristensen på tlf. 2222 0255 eller skrive til job@immeo.dk

Send din ansøgning sammen med dit CV i dag til: job@immeo.dk