Cloud Operation Specialist

Immeo søger en yderst dygtig Cloud Operation Specialist til at varetage vores moderne Azure Cloud infrastruktur og interne IT-systemer som understøtter vores konsulenter.

Immeo søger en yderst dygtig Cloud Operation Specialist til at varetage vores moderne Azure Cloud infrastruktur som understøtter vores konsulenter i deres daglige arbejde.

Dine opgaver inkluderer sikring af optimal udnyttelse af vores Azure Cloud- og softwareteknologier, kontinuerlig forbedring af performance samt sikring af data. Du skal også rådgive om, og varetage, opgradering af Azure-komponenter, IT-udstyr og interne såvel som eksterne softwareløsninger.

For at få succes som Cloud Operation Specialist skal du have omfattende erfaring med at yde IT-support i et højtydende konsulentmiljø. De bedste Cloud Operation Specialister bidrager til øget produktivitet ved at sikre, at virksomhedens IT-systemer kører effektivt. Du er typen der hellere forbedrer systemet end retter den samme fejl to gange.

Vores IT landskab er primært baseret på Cisco, Microsoft 365 og Microsoft Azure.

Dine ansvarsområder

· Etablering af ny Azure infrastruktur

· Monitorere og optimere Azure infrastruktur, software, og øvrige performancemetrikker

· Opdatering af software, hardware og øvrige systemer

· Holde dig opdateret på den teknologiske udvikling og trends indenfor IT-support

· Backup og systemsikkerhed

· Rettidig udbedring af indmeldte fejl og opgaver

· Dokumentation af interne IT-processer

· IT-support til kunder og kollegaer, herunder indkøb og opsætning af udstyr til nye kollegaer samt telefoni

Hvad forventer vi af dig

· Du er flydende i dansk både i skrift og tale

· Du har en bachelor i Datalogi, Informationsteknologi eller lignende relevant IT-uddannelse

· Erfaring med Microsoft 365 og Azure og gerne med relevant Microsoft Azure-certificering

· Enestående evne til at yde teknisk support og løse forespørgsler

· Dyb kendskab til computer hardware, software og netværk

· Erfaring med IT-support og systemadministration

· Evner at spotte IT-behov og uddanne brugere

· Hjemvant i IT-helpdesk software som fx. Jira

· Erfaring med procesdokumentation og overvågning af performancemetrikker

· Du ser dig selv som en skarp teknikker og er nysgerrig nok til hurtigt at danne overblik over ukendte problemstillinger, således dine kollegaer får hurtig hjælp.

· Gode kommunikationsevner

· Immeo ønsker at lave en masse socialt for deres medarbejdere, og du ønsker at være en del af de sociale aktiviteter.