Filter

IT Support Specialist

Immeo søger en ansvarbevidst, punktlig og dygtig  IT  Support Specialist til at varetage vores interne it-systemer, som understøtter vores konsulenter.

Ser du dig selv som en stærk tekniker/supporter, som gerne stadig vil udvikle sig og har ambitioner? Kan du tjekke pålidelighed og mødestabilitet af på dit CV? Ønsker du samtidig at arbejde i et miljø, der er anerkendt for at være branchens bedste arbejdsplads, hvor medarbejdertrivsel og udvikling er i højsædet? Hvis ja, så har vi en unik mulighed til dig!

Hvorfor blive en del af Immeo?

Hos Immeo er vi ikke bare en hvilken som helst it-virksomhed. Vi er en hurtigt voksende succeshistorie, der i år fejrer vores 10-års jubilæum. Vi er på en spændende rejse, og vi har ingen planer om at sænke farten. Vores virksomhed er fyldt med passionerede mennesker, ambitiøse mål og en spændende fremtid. Hvis du søger et sted, hvor du kan udvikle dig, være en del af et tæt sammenhold og få en personlig mentor, der guider dig gennem din karriere, så behøver du ikke lede længere!

Dine opgaver

Som IT Support Specialist hos Immeo vil du spille en afgørende rolle i at sikre, at vores teknologisystemer kører problemfrit, så vores teams kan yde deres bedste. Din mission vil være at optimere vores brug af Microsoft 365 Cloud og softwareteknologier, forbedre performance og beskytte vores data. Du vil også rådgive om og håndtere opgraderinger af Azure-komponenter, it-udstyr og software. Desuden skal du deltage i sparring omkring planlagte udvidelser, eller om større ændringer skal foretages.

Dine ansvarsområder

  • Administrere og vedligeholde interne systemer som Unifi, Atlassian-suiten og samt Microsoft 365 og Microsoft Entra ID.

  • Planlægge og estimere tidsforbrug på nye større opgaver i fælles backlog samt styring af disse.

  • Holde dig opdateret på de nyeste trends og udviklinger indenfor it-support.

  • Yde førsteklasses it-support til både kolleger og kunder, herunder deltage i vores semi-automatiske on/offboarding-proces.

  • Sikre at backup og systemsikkerhed er i topform samt deltage aktivt i at udforme og implementere de stadig stigende sikkerhedspolitikker fra vores ISO/ISAE certificeringer, herunder end-point protection.

  • Hurtigt og effektivt udbedre indmeldte fejl og opgaver så spildtid minimeres for vores kollegaer. Det kan både være på konsulentens udstyr, kontorets infrastruktur eller netværksproblematikker generelt.

  • Gå forrest når det drejer sig om dokumentation af Interne it-processer i vores rejse mod en struktureret hverdag.

Hvad vi forventer af dig

  • Du er stabil, pålidelig og mødestærk.

  • Du har erfaring med Microsoft 365 Cloud-platformen herunder Microsoft Entra ID og kan dokumentere minimum 1-2 års erfaring med arbejde indenfor dette.

  • Du har enestående evner til at yde teknisk support og løse problemer effektivt.

  • Du er flydende i dansk, både skriftligt og mundtligt.

  • Du har dybt kendskab til computer hardware, software og netværk.

  • Du har desuden kendskab til hardware, software og netværk og kan ligeledes dokumentere 1-2 års erfaring med arbejde indenfor dette.

  • Du er hjemmevant i IT-helpdesk software som f.eks. Jira.

  • Du er dygtig til at dokumentere processer og overvåge performance-metrikker.

  • Du ser dig selv som en stærk person men er nysgerrig på at blive meget skarp indenfor dit område og indenfor få år være med i en stilling, hvor du kan gøre en forskel.

  • Du værdsætter et socialt arbejdsmiljø og er begejstret for at deltage i firmaets aktiviteter og arrangementer.

Har du spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte Senior Talent Attraction Manager, Kasper Klausen, på kkl@immeo.dk eller 25 35 35 04.