Content management

Vi har mange års erfaring i rådgivning og implementering af forretningskoncepter som Content Hubs. Her bliver de centrale redaktørprocesser effektiviseret, og indholdsdistributionen til de mange forskellige kanaler automatiseres.

Relevant content er blevet en differentiator for virksomhederne i tiltrækning af potentielle kunder og fastholdelsen af eksisterende. Content skal være appellerende og relevant, samt kunne distribueres på tværs af digitale kanaler for at nå brugerne, hvor end de befinder sig.

Content marketing er derfor blevet en af de vigtigste strategiske indsatser for virksomheder, som vil overleve i den digitale tidsalder. Content omfatter relevant storytelling, billeder, infographics, videoer og podcasts, som hver især appellerer til målgruppen. Content skal leveres på tværs af sociale kanaler som LinkedIn, Facebook, Instagram samt egne websites og apps.

Eksempler på hvordan vi kan hjælpe dig

  • Rådgivning og foranalyse
  • Governance modeller
  • Procesanalyse og -optimering
  • Konceptudvikling af content hubs og CMS-løsninger
  • Integration til alle relevante content kanaler

Eksempler på løsninger

  • Content management
  • Content hubs
  • Integration til sociale kanaler som Facebook, LinkedIn og Instagram
  • Integration med Digital Asset Management (DAM) systemer

Vi er eksperter på de førende Content/CMS systemer, hvor vi stræber efter højeste partnerniveau

  • Content/CMS: Episerver, Sitecore, Umbraco
  • DAM: ImageVault, DigiZuite, QBank

Inspiration fra vores kunder

Kontakt os for mere information

Ivan Beltoft

Partner, Salg & forretningsudvikling

+45 2222 0252

ibe@immeo.dk