Digital selvbetjening

Øg serviceniveauet over for dine kunder, og reducer dine administrative omkostninger gennem digital selvbetjening.

Digitale selvbetjeningsløsninger kan hjælpe dig med at øge din konkurrenceevne og skabe stærke digitale brugeroplevelser. En selvbetjeningsløsning hjælper dine servicemedarbejdere, sælgere, eller kunder til at interagere mere effektivt med din virksomhed.

Eksempler på områder, vi kan assistere dig med

  • Rådgivning og foranalyser
  • Procesanalyse og -optimering gennem digitalisering
  • Konceptudvikling af brugergrænseflade
  • Valg af platform og systemarkitektur
  • Mobile Apps og adgang på tværs af devices

Eksempler på løsninger

  • Digital selvbetjening
  • Kundeportal
  • Field service løsning
  • Salgsunderstøttende løsning
  • App og mobil

Vi arbejder med de førende CMS/Content platforme fra Episerver, Sitecore og Umbraco, og kan rådgive dig i valget af den platform, der bedst matcher dine forretningsmæssige behov.

Inspiration fra vores kunder

Kontakt

Sarah Mørch Svendsen

Principal Consultant

2222 0254

sms@immeo.dk