Har I også ondt i jeres kundedata?

Vi befinder os i en verden, hvor mængderne af kundedata stiger i et tempo, som gør det svært for mange virksomheder at følge med. Dette sker alt imens kunderne konstant stiller nye krav til hvordan de vil serviceres med et udgangspunkt som hedder ”Digitalt først”. Dialogen skal være proaktiv, personlig og relevant på tværs af alle kontaktpunkter og igennem hele kundens livscyklus.

Af: Martin Stockfleth, Managing Specialist, Customer Experience

Fremtidens vindere har styr på deres kundedata

Billedet på fremtidens vindere er blevet ekstremt tydeligt igennem det sidste år, hvor digitale services har været økonomiens redning i det globale lock-down. De virksomheder, som prioriterer kundedata over alt andet står i en unik situation. De har nemlig lært, at kundedata konstant skal optimeres for at være af højeste kvalitet, og det skal være tilgængeligt for alle i virksomheden. Denne måde at operere på gør dem nemlig i stand til at innovere i et hæsblæsende tempo til fordel for kunden.

Gode kundeoplevelser skabes af mennesker igennem data, men kan ikke skaleres digitalt uden den rigtige teknologi. Så hvad er svaret på ønsket om korrekt kundedata og dermed værdiskabende indsigt, når man nu lige gik og troede at CRM var svaret på alle ens bønner?