Business · Technology · Consulting

Nykredit vinder Episerver Site of the Year 2017

  • 06 oktober 2017
Når vores kunde, Nykredit, vinder ”Episerver Site of the Year 2017″, så er glæden dobbelt

At blive årets Premium Partner samtidig med, at vores kunde Nykredit, vinder Årets Website hos Episerver, giver stor anledning til fejring.

Hvorfor vinder Nykredit?
Nykredit har ambitiøse mål for formueområdet, og har fået udviklet en tværgående content hub med relevant information om forretningsområdet. Formålet er at indsamle, formatstyre og bringe indhold på markedet i et langt højere tempo. Ambitionen for formueområdet blev formuleret i november 2016, og allerede i februar 2017, stod en content platform klar til anvendelse.

Content hub’en er leveret på Episerver Digital Experience Cloud og fungerer som fundament for værdiskabende content marketing. Konceptet er, at indhold kun produceres én gang på den fælles platform, hvorfra den distribueres til de mange kanaler som websites, nyhedsbreve, sociale medier m.fl. Alt indhold leveres i den kontekst hvor kunderne befinder sig.

”The jury agrees, that Nykredit together with Immeo, have built a solution that uses the Episerver platform well to create a cross-channel content hub, taking good advantage of visitor groups, content API’s, Find, A/B Testing, projects and pretty much every other feature available in the platform. The results seem promising, with a significant increase in conversions, higher ranking on Google and a high through out of cross-channel content.”
Lars Lytton Kejser, Country Manager hos Episerver Danmark

Hvad har Nykredit opnået med løsningen?
Nykredit har fået skabt et værdifuldt fundament for en omni-channel oplevelse på formueområdet

• Kunden har adgang til samme indhold uanset valg af kanal og device
• Der er sket en klar stigning i trafik til egne medier
• En væsentlig højere stigning i tilmeldte til nyhedsbrevet
• Øget effektivitet i det daglige redaktionelle arbejde og større agilitet
• Adfærdsdata giver mulighed for at initiere personaliseret indhold på tværs
• Bedre SEO og synlighed på Google
• Cost Efficiency og kortere time to market for nye services og sites

Nykredit arbejder nu med at videreudvikle den nye content hub. Der findes en stor fleksibilitet i løsningen, og der er gode muligheder for genbrug af design, skabeloner og taksonomi på tværs af kanaler. Den digitale transformation er solidt funderet og rejsen kan nu fortsætte!

Nykredit_immeo kopi