Filter

Skaber jeres cloud-strategi forretningsværdi?

Immeo events
Dato:

26. februar 2019

Sted:
Mogens Dahl Koncertsal København

Seminar for it-ansvarlige og strategiske beslutningstagere i marketing den 26. februar fra 8.30 til 12.00 i Mogens Dahl Koncertsal, København.

Om dagen

Ifølge McKinsey skaber truslen om digital disruption et presserende behov for, at virksomheder moderniserer deres it-systemer fra ende til anden, med The Big Picture som mål.

Fremtidens vindere ved, det kræver mere end teknisk infrastruktur og elegant marketing for at skabe reel forretningsmæssig værdi. Det fordrer samarbejde og en fælles forståelse fra både it og marketing for at kunne forløse det enorme potentiale, der ligger i at vælge den rigtige cloud-strategi. 

I samarbejde med Microsoft skyder vi 2019 i gang med en spændende formiddag, hvor vi giver dig indblik og inspiration til, hvordan du kan udnytte mulighederne i cloud-teknologien bedre og minimere risiciene for at misse de største muligheder i en hurtig omskiftelig verden.

På dagen vil keynote-speakers fra blandt andet Aller Media og Nykredit fortælle om de konkrete udfordringer, de stod overfor, og hvordan de løste dem. Efterfølgende giver vi dig et helikopterperspektiv på de relevante megatrends på området.

Seminaret holder vi i Mogens Dahl Koncertsal i København. Vi starter dagen med en kop god kaffe og varme croissanter og slutter med en sandwich.

 

Derfor skal du deltage

  • Hør spændende cases fra Aller Media og Nykredit om samspillet mellem it og forretningen
  • Få gode råd til, hvordan du kan forbedre time-to-market med strategisk cloud adoption
  • Lær, hvordan du gennem strategiske investeringer kan skabe et forretningsdrevet it udviklingsset-up
  • Bliv inspireret til hvordan du bedst møder fremtidens digitale udfordringer

Dagens Program

8:30                    
Tjek ind. Vi byder på varme croissanter og kaffe

9:00                    
Velkomst - Ivan Beltoft, Immeo

9:10               
Aller Media  - Michael Enk, fhv. Koncern IT-direktør, Aller Holding A/S
Michael Enk tager os med på en del af Aller Medias digitale rejse og viser, hvilke fordele de har opnået med deres nye digitale services. Vi får også et indblik i hvordan Aller arbejder med deres it-udvikling med micro-services og Azure – med en strategisk Think Big, Start Small tilgang

9:40
Udvikling i Episerver Digital Experience Cloud  - Jakob Bartholdy, Episerver
På alle markeder oplever vi en massiv vækst indenfor cloud – også hos Episerver.
I dette oplæg vil Jakob Bartholdy helt konkret gennemgå hvad forskellen er på cloud og licensbaserede it systemer. Baseret på de data som Episerver har, får vi svar på hvorfor flere og flere virksomheder skifter til cloud, hvilke fordele vi får ved at skifte til cloud, og hvorfor elsker marketing cloud!

10:00                 
PAUSE

10:20
Nykredit – Henrik Block Weiland, Head of Data & Platforms, Nykredit A/S
Henrik deler sine erfaringer om, hvordan Nykredit har givet innovationskraften tilbage til forretningen gennem udnyttelse af cloud og beskriver, hvordan de har skabt et forretningsdrevet it udviklingssetup.

10:50                 
Microsoft - Frederik Braun, Direktør for Enterprise Commercial hos Microsoft Danmark
Vi samler dagen med Microsofts syn på cloud markedet anno 2019. Vi kigger på, hvilke mega trends vi ser pt. og hvordan vi sikrer den rigtige forankring af nye strategiske initiativer på tværs af organisationen ved at benytte cloud platform.

11:30                 
Opsamling på dagen og eksempler på konkret implementering af digitale projekter - Immeo

12:00     
Frokost og netværk
 

Årets Microsoft Cloud Infrastructure Partner 2019

Immeo er kåret som Årets Microsoft Cloud Infrastructure Partner 2019 på baggrund af vores løsninger leveret til henholdsvis Aller Media og Nykredit. Du vil på dette seminar høre fra begge om deres strategiske overvejelse om at udnytte Microsoft Azure og hvilken værdi de har skabt.