Immeo skal levere nyt Field Service-system til Dansk Retursystem

Immeo har vundet udbuddet om at levere et nyt Field Service-system til Dansk Retursystem. Målet er at skabe et fleksibelt og fremtidssikret system, der hjælper virksomheden med servicering og vedligehold af pantautomater og stationer på tværs af landet.

Immeo har vundet udbuddet om at levere et nyt Field Service-system til Dansk Retursystem.

Selskabet driver det danske pantsystem og indsamler hver dag flasker og dåser med pant hos kunder over hele landet. Herefter bliver flasker og dåser sorteret, og materialerne bliver sendt til genanvendelse efter cirkulære økonomiske principper.

Løsningen baseres på Microsoft Dynamics 365 Field Service og skal give overblik og struktur til servicering og vedligehold af pantautomater og stationer på tværs af landet.

Vi ser frem til samarbejdet om et nyt system til Field Service. Det bliver et værktøj, der giver både overblik og handlekraft – og som understøtter, at vi er til stede med de rigtige kompetencer på det rigtige tidspunkt til de vigtige vedligeholdelse- og serviceopgaver.

Anders Gaba
CFO, Dansk Retursystem

IMG_0946
IMG_0954

Understøttelse af fremtidens service og vedligehold

Det nye system bliver konfigureret til at håndtere kompleksiteten i Dansk Retursystems service og vedligehold – eksempelvis af forskellige pantautomat- og kameramodeller, placeringer og teknikerkompetencer. Ambitionen er at skabe en platform, der understøtter en smidig og sammenhængende planlægning og afvikling af serviceopgaver.

Når systemet er implementeret, vil Dansk Retursystem få ny mulighed for at koordinere, planlægge og følge op på serviceopgaver – både centralt og decentralt.

Med Microsoft Dynamics 365 Field Service er det muligt at matche teknikerkompetencer med opgavetyper og at give teknikere de rette informationer – uanset hvor de befinder sig.

Det handler om at skabe sammenhæng mellem teknologi, mennesker og opgave. Vi bygger en løsning, der styrker overblikket, minimerer unødige flaskehalse og giver teknikere og planlæggere et effektivt grundlag for at samarbejde.

Niels Ferdinand Karstensen
Partner

Et digitalt fundament der understøtter en cirkulær hverdag

Dansk Retursystem spiller en central rolle i den cirkulære økonomi i Danmark og sikrer, at over 5 mio. flasker og dåser hver dag indsamles, sorteres og sendes til genanvendelse.

Det danske pantsystem er blandt verdens bedste og mest effektive pantsystemer, og det høje niveau skal fastholdes. Den nye løsning bliver en del af det digitale fundament, der understøtter processerne for optimeret indsamling, sortering og genanvendelse.

Med projektet bringer Immeo sin tekniske ekspertise og forretningsindsigt i spil for at skabe løsninger, der ikke blot virker – men også udvikler sig i takt med organisationens behov.

Hos Immeo er vi stolte af at bidrage med både teknisk knowhow og dyb forretningsforståelse til at realisere potentialet i projektet.

Vil du vide mere?

kontakt
Niels Ferdinand Karstensen Partner

+45 2228 2978

nfk@immeo.dk

Niels Ferdinand Karstensen - nyere
breaker