Denne briefing er målrettet ledere med ansvar for kunderelationer og kundeservice samt ledere med ansvar for digitalisering og AI.
Kom med til vores morgenbriefing tirsdag den 25. november 2025, hvor vi sætter fokus på, hvordan digitalisering – når den bruges rigtigt – kan blive en drivkraft for stærkere relationer og øget salg.
Du får konkrete eksempler på, hvordan AI, data, automatisering og sammenhængende systemer kan omsættes til mere relevant kommunikation, hurtigere service og øget loyalitet.
Kom med, hvis du vil omsætte kundeindsigt til handling – og gøre digitalisering til et konkurrenceparameter, ikke et teknologiprojekt.
Mødet foregår tirsdag den 25. november klokken 08:30 - 10:00 på vores kontor på Trommesalen 5, 1614 København V.
Denne briefing er målrettet ledere med ansvar for kunderelationer og kundeservice samt ledere med ansvar for digitalisering og AI.
Immeos briefings er målrettede 1-2 timers sessioner for beslutningstagere, der ønsker konkrete, handlingsorienterede indsigter. I et fortroligt forum kombinerer vi strategisk ekspertise med cases og skræddersyede løsningsforslag til jeres digitale udfordringer. Vi hjælper med at omsætte visioner til klare næste skridt - for både private og offentlige organisationer.